Retur

Meniu pagini

Returul produselor

Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna de catre persoanele fizice conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala consumatorului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului, urmand ca vanzatorul sa-i ramburseze cheltuiala in termen de maxim 14 zile de la data returnarii produselor.
Pentru returnarea produselor consumatorul trebuie sa transmita o notificare vanzatorului in scris, prin posta sau email, doar cererile scrise fiind luate in considerare.
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in termen de maxim 14 zile de la data notificarii in scris a solicitarii de returnare, utilizand aceasi metoda de plata folosita de catre consumator pentru tranzactia initiala, in masura in care acesta transmite informatiile necesare efectuarii platii.
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele de igiena dentara si de protectie care au fost desigilate, produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, consumatorul trebuie sa trimita coletul la sediul societatii si sa nu noteze ca ramburs contravaloarea acestuia, intrucat avem nevoie sa deschidem coletul pentru a verifica starea produsului iar rambursarea contravalorii se va face de catre compartimentul financiar si nu de cel tehnic. In cazul in care produsul ajunge la noi cu valoare ramburs vom fi nevoiti sa respingem primirea coletului iar consumatorul sa faca o cerere scrisa la firma de transport unde sa ceara excluderea sumei ramburs aferenta trimiterii, urmand ca abia dupa aceea sa se faca livrarea.

Pentru usurinta, puteti folosi formularul de retur. Acesta trebuie listat, completat si pus in colet impreuna cu produsul/produselele care se doresc a fi returnate.
Formular de retur